D 2006

Vliv tržní orientace na konkurenceschopnost podniků

TOMÁŠKOVÁ, Eva

Základní údaje

Originální název

Vliv tržní orientace na konkurenceschopnost podniků

Název česky

Vliv tržní orientace na konkurenceschopnost podniků

Název anglicky

Impact of Market Orientation On the Competitive Advantage of Companies

Vydání

Brno, Manažer a jeho úloha pro úspěšnost podniku, od s. 254-259, 6 s. 2006

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Právnická fakulta

ISBN

80-210-4089-0

Klíčová slova anglicky

market orientation; competitive advantage; business performance

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 10. 1. 2007 16:30, doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.

Anotace

V originále

Tento příspěvek pojednává o tržní orientaci a jeho vlivu na konkurenceschopnost podniků, přičemž konkurenceschopnost podniků je zde analyzována na podnikovém výkonu. Příspěvek obsahuje hlavní závěry empirických studií, které se touto problematikou zabývaly a stručný popis pozitivních a negativních faktorů tržní orientace.

Anglicky

This article deals with the market orientation and its impact on competitive advantage, whereas competitive advantage is analyzed on business performance. The article involves the main results of empirical studies dealing of this problematic and the reviews positive and negative factors of market orientation.