2006
Vliv tržní orientace na konkurenceschopnost podniků
TOMÁŠKOVÁ, EvaZákladní údaje
Originální název
Vliv tržní orientace na konkurenceschopnost podniků
Název česky
Vliv tržní orientace na konkurenceschopnost podniků
Název anglicky
Impact of Market Orientation On the Competitive Advantage of Companies
Autoři
Vydání
Brno, Manažer a jeho úloha pro úspěšnost podniku, od s. 254-259, 6 s. 2006
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Právnická fakulta
ISBN
80-210-4089-0
Klíčová slova anglicky
market orientation; competitive advantage; business performance
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 1. 2007 16:30, doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.
V originále
Tento příspěvek pojednává o tržní orientaci a jeho vlivu na konkurenceschopnost podniků, přičemž konkurenceschopnost podniků je zde analyzována na podnikovém výkonu. Příspěvek obsahuje hlavní závěry empirických studií, které se touto problematikou zabývaly a stručný popis pozitivních a negativních faktorů tržní orientace.
Anglicky
This article deals with the market orientation and its impact on competitive advantage, whereas competitive advantage is analyzed on business performance. The article involves the main results of empirical studies dealing of this problematic and the reviews positive and negative factors of market orientation.