2006
Pädagogische Wurzeln der Inklusion
VOJTOVÁ, Věra; Wolf BLOEMERS a David JOHNSTONEZákladní údaje
Originální název
Pädagogische Wurzeln der Inklusion
Název česky
Pedagogická východiska inkluzivního vzdělávání
Název anglicky
Pedagogical Roots to Inclusion
Autoři
VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant); Wolf BLOEMERS (276 Německo) a David JOHNSTONE (826 Velká Británie a Severní Irsko)
Vydání
1. vydání. Berlín, 266 s. European Inclusion Studies, 1. vyd. 2006
Nakladatel
Frank & Timme GmbH
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00031830
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-3-86596-038-2
Klíčová slova česky
vzdělávání; komunikace; pedagogika; teorie; intervence; vývoj
Klíčová slova anglicky
education; communication; cooperation; intervention; realtion dialogue; development; pedagogy; therapy; isolation; support; assistance; subject orientation; life situation orientation; community orienattion; self-determined life;
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 5. 3. 2010 18:23, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
V originále
Theorien und Ideen der pädagogischen Entwicklungen, welche die Inklusion in Bildung und Erziehung in Europa beeinflußt haben.
Česky
Inklusivní přístupy k problematice vzdělávání dětí s postižením v pedagogických teoriích. Autoři pojali danou problematiku v historickém, evropském, mezinárodním kontextu.