B 2006

Pädagogische Wurzeln der Inklusion

VOJTOVÁ, Věra; Wolf BLOEMERS a David JOHNSTONE

Základní údaje

Originální název

Pädagogische Wurzeln der Inklusion

Název česky

Pedagogická východiska inkluzivního vzdělávání

Název anglicky

Pedagogical Roots to Inclusion

Autoři

VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant); Wolf BLOEMERS (276 Německo) a David JOHNSTONE (826 Velká Británie a Severní Irsko)

Vydání

1. vydání. Berlín, 266 s. European Inclusion Studies, 1. vyd. 2006

Nakladatel

Frank & Timme GmbH

Další údaje

Jazyk

němčina

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Německo

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/06:00031830

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-3-86596-038-2

Klíčová slova česky

vzdělávání; komunikace; pedagogika; teorie; intervence; vývoj

Klíčová slova anglicky

education; communication; cooperation; intervention; realtion dialogue; development; pedagogy; therapy; isolation; support; assistance; subject orientation; life situation orientation; community orienattion; self-determined life;

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 5. 3. 2010 18:23, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Anotace

V originále

Theorien und Ideen der pädagogischen Entwicklungen, welche die Inklusion in Bildung und Erziehung in Europa beeinflußt haben.

Česky

Inklusivní přístupy k problematice vzdělávání dětí s postižením v pedagogických teoriích. Autoři pojali danou problematiku v historickém, evropském, mezinárodním kontextu.

Anglicky

Theories and Ideas about the pedagogical processes that have influenced inclusion within the historical as well as european, international context.