2005
Impulsy pro partnerskou spolupráci školy s rodinou (učitele s rodiči žáků)
STŘELEC, StanislavZákladní údaje
Originální název
Impulsy pro partnerskou spolupráci školy s rodinou (učitele s rodiči žáků)
Název anglicky
Ideas for th school-family co-operation
Autoři
STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika, garant)
Vydání
Nitra, Retrospektíva a perspektívy v edukácii, od s. 371-378, 8 s. 2005
Nakladatel
Univerzita Konštanína Filozofa - Pedagogická fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/05:00021847
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-8050-917-4
Klíčová slova anglicky
models of cooperation between school and family; school capital; types of family backgrownd; interrnal balance; internal valorization; healthy relations
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2008 12:54, doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.
V originále
Jedním ze stěžejních úkolů školství v České republice je dosažení změny postojů učitelů k žákovi, k jeho rodičům a rodičů ke škole a k vzdělávání svých dětí. V příspěvku je věnována pozornost několika inspiračním námětům pro partnerskou spolupráci učitelů s rodiči žáků, které mohou přispět k utváření zdravých vztahů mezi školou a rodinou.
Anglicky
One of the most important taskes of the Czech public school system is to achieve the transformation of teachers attitudes towards their pupils, parents etc. The article is dedicated to few ideas for the school-family co-operation that could contribute to the creation of healthy relations between school and family.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|