D 2006

Unterrichtsorganisation (Sozialformen) und Lernerautonomie beim Fremdsprachenlernen. Ergebnisse einer Pilotforschung.

JANÍKOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Unterrichtsorganisation (Sozialformen) und Lernerautonomie beim Fremdsprachenlernen. Ergebnisse einer Pilotforschung.

Název česky

Organizační formy výuky a žákovská autonomie v cizojazyčné výuce. Pilotní výzkum

Název anglicky

Classroom Management and the Autonomous Learning in the Foreign Language Teaching. Pilot research.

Autoři

JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Brünner Hefte zur Didaktik, Sprach- und Literaturwissenschaft II. od s. 43-58, 16 s. 2006

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

němčina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/06:00016300

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-4214-1

Klíčová slova anglicky

autonomy; constructivism; foreign language teaching and learning; research

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 1. 2007 20:31, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek představuje autonomní učení z hlediska konstruktivismu a jako vyučovací princip. Zároveň prezentuje výsledky pilotního výzkumu zaměřeného na zjištění uplatňování autonomii podporujících výukových forem v cizojazyčné výuce.

Česky

Příspěvek představuje autonomní učení z hlediska konstruktivismu a jako vyučovací princip. Zároveň prezentuje výsledky pilotního výzkumu zaměřeného na zjištění uplatňování autonomii podporujících výukových forem v cizojazyčné výuce.

Návaznosti

GA406/05/2107, projekt VaV
Název: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka