DVOŘÁKOVÁ, Šárka. Sport a nákupní chování spotřebitelů. In Firma a konkurenční prostředí 2005. Brno: MZLU, 2005, s. 14-21. ISBN 80-7302-099-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sport a nákupní chování spotřebitelů
Autoři DVOŘÁKOVÁ, Šárka.
Vydání Brno, Firma a konkurenční prostředí 2005, od s. 14-21, 2005.
Nakladatel MZLU
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 80-7302-099-8
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D., učo 69911. Změněno: 15. 1. 2007 10:59.
VytisknoutZobrazeno: 5. 10. 2024 04:15