VOJTOVÁ, Věra, Wolf BLOEMERS a David JOHNSTONE. Pedagogical Roots to Inclusion. 1. vyd. Berlin: Frank & Timme GmbH, 2006, 266 s. European Inclusion Studies. ISBN 3-86596-038-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pedagogical Roots to Inclusion
Název česky Pedagogická východiska inkluzivního vzdělávání
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant), Wolf BLOEMERS (276 Německo) a David JOHNSTONE (826 Velká Británie a Severní Irsko).
Vydání 1. vyd. Berlin, 266 s. European Inclusion Studies, 2006.
Nakladatel Frank & Timme GmbH
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00031842
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 3-86596-038-3
Klíčová slova česky vzdělávání; komunikace; inetrvence; inkluze; vývoj; terapie; pedagogika
Klíčová slova anglicky education;communication;cooperation;intervention;inclusion;development;therapy;isolation;support;assistance;subject orientation;life situation;orientation;community;self-determination;
Štítky assistance, communication, community orienattion, cooperation, development, Education, intervention, isolation, life situation orientation, pedagogy, realtion dialogue, self-determined life, subject orientation, support, THERAPY
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 5. 3. 2010 18:21.
Anotace
The publication covers the theories and ideas about the pedagogical processes that have influenced inclusion in education across Europe. The content is built on the ideas of significant European pedagogues and the contexts at the present-day influences that have surrounded the inclusion of socially excluded groups of learners. The publication also reflects the contemporary state of educational inclusion and its position in relation to human life in society.
Anotace česky
Publikace představuje přehled pedagogických teorií a směrů, které ovlivnily inkluzivní koncepty vzdělávání napříč Evropou. Text se opírá o myšlenky a učení významných evropských pedagogů a uvádí je do souvislostí se současnými inklusivními trendy ve vzdělávání sociálně vylučovaných žáků. Publikace také reflektuje současný stav inkluzivního vzdělávání s orientací na pozici člověka ve společnosti.
VytisknoutZobrazeno: 7. 5. 2024 01:43