D 2006

Problematika efektivity výuky žáků s rizikem poruchy emocí a chování

VOJTOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Problematika efektivity výuky žáků s rizikem poruchy emocí a chování

Název česky

Problematika efektivity výuky žáků s rizikem poruchy emocí a chování

Název anglicky

Effectivness of education of the risky group children (with focus on emotional and behavioral difficulties)

Autoři

VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Praha, Pokorná, V. Inkluzivní a kognitivní edukace, od s. 129-141, 11 s. 2006

Nakladatel

Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/06:00031847

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-7290-258-X

Klíčová slova česky

inkluzivní vzdělávání; individualizace vzdělávání; kvalita školního života; sociální vyloučení

Klíčová slova anglicky

inclusive education;individualisation of education;quality of school life;quality of life;social exclusion;participation;behavioural difficulties;risk factors;behavioural disorders;

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 5. 3. 2010 15:35, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek pojednává o souvislostech mezi efektivní výukou a kázeňskými problémy žáků, které jsou doloženy výzkumem ve školách hlavního proudu vzdělávání. Vychází z perspektivní orientace na edukaci dětí v riziku poruch emocí a chování v kontextu biopsychosociálního modelu postižení.Výlseky výzkumu.

Anglicky

This contribution has introduced some results of the investigative research in mainstream schools contectuaĺised into inclusive approaches and quality of life focusing on the pupils with predispositions to emotional and behaviour disorder.Research thesis.