VOJTOVÁ, Věra. Problematika efektivity výuky žáků s rizikem poruchy emocí a chování. In Pokorná, V. Inkluzivní a kognitivní edukace. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2006, s. 129-141, 11 s. ISBN 80-7290-258-X. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{709118, author = {Vojtová, Věra}, address = {Praha}, booktitle = {Pokorná, V. Inkluzivní a kognitivní edukace}, edition = {1. vyd}, keywords = {inclusive education;individualisation of education;quality of school life;quality of life;social exclusion;participation;behavioural difficulties;risk factors;behavioural disorders;}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {80-7290-258-X}, pages = {129-141}, publisher = {Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta}, title = {Problematika efektivity výuky žáků s rizikem poruchy emocí a chování}, url = {www.inclues.org}, year = {2006} }
TY - JOUR ID - 709118 AU - Vojtová, Věra PY - 2006 TI - Problematika efektivity výuky žáků s rizikem poruchy emocí a chování PB - Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta CY - Praha SN - 807290258X KW - inclusive education;individualisation of education;quality of school life;quality of life;social exclusion;participation;behavioural difficulties;risk factors;behavioural disorders; UR - www.inclues.org N2 - Příspěvek pojednává o souvislostech mezi efektivní výukou a kázeňskými problémy žáků, které jsou doloženy výzkumem ve školách hlavního proudu vzdělávání. Vychází z perspektivní orientace na edukaci dětí v riziku poruch emocí a chování v kontextu biopsychosociálního modelu postižení.Výlseky výzkumu. ER -
VOJTOVÁ, Věra. Problematika efektivity výuky žáků s rizikem poruchy emocí a chování. In \textit{Pokorná, V. Inkluzivní a kognitivní edukace}. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2006, s.~129-141, 11 s. ISBN~80-7290-258-X.
|