2006
Problematika efektivity výuky žáků s rizikem poruchy emocí a chování
VOJTOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Problematika efektivity výuky žáků s rizikem poruchy emocí a chování
Název česky
Problematika efektivity výuky žáků s rizikem poruchy emocí a chování
Název anglicky
Effectivness of education of the risky group children (with focus on emotional and behavioral difficulties)
Autoři
VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Praha, Pokorná, V. Inkluzivní a kognitivní edukace, od s. 129-141, 11 s. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00031847
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-7290-258-X
Klíčová slova česky
inkluzivní vzdělávání; individualizace vzdělávání; kvalita školního života; sociální vyloučení
Klíčová slova anglicky
inclusive education;individualisation of education;quality of school life;quality of life;social exclusion;participation;behavioural difficulties;risk factors;behavioural disorders;
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 5. 3. 2010 15:35, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
V originále
Příspěvek pojednává o souvislostech mezi efektivní výukou a kázeňskými problémy žáků, které jsou doloženy výzkumem ve školách hlavního proudu vzdělávání. Vychází z perspektivní orientace na edukaci dětí v riziku poruch emocí a chování v kontextu biopsychosociálního modelu postižení.Výlseky výzkumu.
Anglicky
This contribution has introduced some results of the investigative research in mainstream schools contectuaĺised into inclusive approaches and quality of life focusing on the pupils with predispositions to emotional and behaviour disorder.Research thesis.