D 2007

Dítě ze sociálně znevýhodněného prostředí a možnosti odborné pomoci ve škole

ČECH, Tomáš a Tomáš DVOŘÁČEK

Základní údaje

Originální název

Dítě ze sociálně znevýhodněného prostředí a možnosti odborné pomoci ve škole

Název česky

Dítě ze sociálně znevýhodněného prostředí a možnosti odborné pomoci ve škole

Název anglicky

Child from socially disadvantaged environments and school helping provide special needs assistance

Autoři

ČECH, Tomáš (203 Česká republika, garant) a Tomáš DVOŘÁČEK (203 Česká republika)

Vydání

Bratislava, Wiegerová, A. (ed.) Fórum o premenách školy v 21. storočí, od s. 336-343, 8 s. 2007

Nakladatel

Pedagogická fakulta UK

Další údaje

Jazyk

slovenština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00021858

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-969146-7-8

Klíčová slova anglicky

socially disadvantaged child; social disadvantage; school; social school environment; special needs assitance; social educationalist

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 16. 10. 2007 12:36, Mgr. Tomáš Dvořáček, DiS.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá aktuálními otázkami odborné pomoci školy dětem ze sociálně znevýhodněného prostředí. Vymezuje možné podoby sociálního handicapu a nastiňuje komplexní řešení prostřednictvím uplatnění sociálního pedagoga v základních školách.

Česky

Příspěvek se zabývá aktuálními otázkami odborné pomoci školy dětem ze sociálně znevýhodněného prostředí. Vymezuje možné podoby sociálního handicapu a nastiňuje komplexní řešení prostřednictvím uplatnění sociálního pedagoga v základních školách.

Návaznosti

MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století