2007
Dítě ze sociálně znevýhodněného prostředí a možnosti odborné pomoci ve škole
ČECH, Tomáš a Tomáš DVOŘÁČEKZákladní údaje
Originální název
Dítě ze sociálně znevýhodněného prostředí a možnosti odborné pomoci ve škole
Název česky
Dítě ze sociálně znevýhodněného prostředí a možnosti odborné pomoci ve škole
Název anglicky
Child from socially disadvantaged environments and school helping provide special needs assistance
Autoři
ČECH, Tomáš (203 Česká republika, garant) a Tomáš DVOŘÁČEK (203 Česká republika)
Vydání
Bratislava, Wiegerová, A. (ed.) Fórum o premenách školy v 21. storočí, od s. 336-343, 8 s. 2007
Nakladatel
Pedagogická fakulta UK
Další údaje
Jazyk
slovenština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00021858
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-969146-7-8
Klíčová slova anglicky
socially disadvantaged child; social disadvantage; school; social school environment; special needs assitance; social educationalist
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 16. 10. 2007 12:36, Mgr. Tomáš Dvořáček, DiS.
V originále
Příspěvek se zabývá aktuálními otázkami odborné pomoci školy dětem ze sociálně znevýhodněného prostředí. Vymezuje možné podoby sociálního handicapu a nastiňuje komplexní řešení prostřednictvím uplatnění sociálního pedagoga v základních školách.
Česky
Příspěvek se zabývá aktuálními otázkami odborné pomoci školy dětem ze sociálně znevýhodněného prostředí. Vymezuje možné podoby sociálního handicapu a nastiňuje komplexní řešení prostřednictvím uplatnění sociálního pedagoga v základních školách.
Anglicky
The article deals with actual problems of helping schools provide special needs assistance to children from socially disadvantaged environments. It contains information about a variety of social disadvantages and outlines employing social educationalist techniques as a solution to such problems in primary schools.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|