2006
Základy cestovního ruchu
VYSTOUPIL, Jiří a Martin ŠAUERZákladní údaje
Originální název
Základy cestovního ruchu
Název česky
Základy cestovního ruchu
Název anglicky
Introduction to Tourism
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, 163 s. Distanční studijní opora, 2006
Nakladatel
Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Další údaje
Typ výsledku
Odborná kniha
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-210-4205-2
Klíčová slova anglicky
tourism; geography of tourism; tourism management and marketing; tourism policy; tourism information systems
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 16. 1. 2007 11:01, Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
V originále
Distanční studijní opora Základy cestovního ruchu odpovídají posledním poznatkům vědy o cestovním ruchu. Skripta jsou členěna do jedenácti kapitol, které jsou sestaveny tak, aby postupně uvedli posluchače do problematiky cestovního ruchu. Úvodní kapitoly jsou tedy zaměřeny na vývoj cestovního ruchu jako vědní disciplíny a jako samotného socio-ekonomického jevu s prostorovými charakteristikami, které jsou specifikovány v následujících kapitolách. Nechybí ani kapitoly, jež se zabývají mezinárodním a ekonomickým významem cestovního ruchu a kapitoly, které souvisí s rozvojem destinací (management, marketing či informační technologie).
Česky
Distanční studijní opora Základy cestovního ruchu odpovídají posledním poznatkům vědy o cestovním ruchu. Skripta jsou členěna do jedenácti kapitol, které jsou sestaveny tak, aby postupně uvedli posluchače do problematiky cestovního ruchu. Úvodní kapitoly jsou tedy zaměřeny na vývoj cestovního ruchu jako vědní disciplíny a jako samotného socio-ekonomického jevu s prostorovými charakteristikami, které jsou specifikovány v následujících kapitolách. Nechybí ani kapitoly, jež se zabývají mezinárodním a ekonomickým významem cestovního ruchu a kapitoly, které souvisí s rozvojem destinací (management, marketing či informační technologie).