2006
Sociálně znevýhodněné dítě ve škole – možnosti odborné pomoci a výchovné intervence
ČECH, Tomáš, Lenka ČERSTVÁ a Tomáš DVOŘÁČEKZákladní údaje
Originální název
Sociálně znevýhodněné dítě ve škole – možnosti odborné pomoci a výchovné intervence
Název česky
Sociálně znevýhodněné dítě ve škole – možnosti odborné pomoci a výchovné intervence
Název anglicky
Socially disadvantaged child in school - possibilities of helping provide special needs assistance
Autoři
ČECH, Tomáš (203 Česká republika, garant), Lenka ČERSTVÁ (203 Česká republika) a Tomáš DVOŘÁČEK (203 Česká republika)
Vydání
Brno, Vaculík, J.; Němec, J. (ed.) Problematika sociálních skupin ve výuce společenskovědních předmětů, od s. 32-37, 6 s. 2006
Nakladatel
MSD
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00018358
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-86633-74-8
Klíčová slova anglicky
school; social disadvantage; socially disadvantaged child; social school environment; special needs assitance; social educationalist
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 16. 4. 2007 14:23, doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.
V originále
Článek řeší aktuální otázky možné odborné pomoci školy dětem ze sociálně znevýhodněného prostředí. Vymezuje možné podoby sociálního handicapu a nastiňuje komplexní řešení prostřednictvím uplatnění sociálního pedagoga v základních školách.
Anglicky
The text deals with actual problems of helping schools provide special needs assistance to children from socially disadvantaged environments. It contains information about a variety of social disadvantages and outlines employing social educationalist techniques as a solution to such problems in primary schools
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|