Sebereflexe jako nedílná součást hodnocení studentů na souvislé pedagogické praxi
ŠMAHELOVÁ, Bohumíra. Sebereflexe jako nedílná součást hodnocení studentů na souvislé pedagogické praxi. In Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích. Brno: MSD a KPd PdF MU, 2006, s. 67-70. ISBN 80-86633-67-5. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Sebereflexe jako nedílná součást hodnocení studentů na souvislé pedagogické praxi |
Název česky | Sebereflexe jako nedílná součást hodnocení studentů na souvislé pedagogické praxi |
Název anglicky | Self-reflection as an indispensable part of student evalution on continuous teaching practice. |
Autoři | ŠMAHELOVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant). |
Vydání | Brno, Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích. od s. 67-70, 4 s. 2006. |
Nakladatel | MSD a KPd PdF MU |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Stať ve sborníku |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/06:00016333 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 80-86633-67-5 |
Klíčová slova česky | sebereflektivní dovednosti |
Klíčová slova anglicky | self-reflexive skills |
Štítky | self-reflexive skills |
Změnil | Změnila: PaedDr. Bohumíra Šmahelová, CSc., učo 428. Změněno: 24. 2. 2010 12:25. |
Anotace |
---|
Příspěvek pojednává o sebereflexi studentů v rámci jejich souvislé pedagogické praxe na základních školách na 1. stupni ZŠ. Jde o to, aby se sebereflexe stala nedílnou součásti hodnocení a přispívala tak ke zkvalitňování přípravy budoucích učitelů. Šetření probíhalo v rámci řešení výzkumného projektu. |
Anotace anglicky |
---|
This publication bring research results from monitoring the development of self-reflexive skills. |
Návaznosti | |
---|---|
GA406/03/1349, projekt VaV | Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole |
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole | |
GA406/98/1375, projekt VaV | Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury |
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury |
VytisknoutZobrazeno: 20. 6. 2024 19:21