ŠMAHELOVÁ, Bohumíra. Sebereflexe jako nedílná součást hodnocení studentů na souvislé pedagogické praxi. In Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích. Brno: MSD a KPd PdF MU, 2006, s. 67-70. ISBN 80-86633-67-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sebereflexe jako nedílná součást hodnocení studentů na souvislé pedagogické praxi
Název česky Sebereflexe jako nedílná součást hodnocení studentů na souvislé pedagogické praxi
Název anglicky Self-reflection as an indispensable part of student evalution on continuous teaching practice.
Autoři ŠMAHELOVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích. od s. 67-70, 4 s. 2006.
Nakladatel MSD a KPd PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00016333
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-86633-67-5
Klíčová slova česky sebereflektivní dovednosti
Klíčová slova anglicky self-reflexive skills
Štítky self-reflexive skills
Změnil Změnila: PaedDr. Bohumíra Šmahelová, CSc., učo 428. Změněno: 24. 2. 2010 12:25.
Anotace
Příspěvek pojednává o sebereflexi studentů v rámci jejich souvislé pedagogické praxe na základních školách na 1. stupni ZŠ. Jde o to, aby se sebereflexe stala nedílnou součásti hodnocení a přispívala tak ke zkvalitňování přípravy budoucích učitelů. Šetření probíhalo v rámci řešení výzkumného projektu.
Anotace anglicky
This publication bring research results from monitoring the development of self-reflexive skills.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaVNázev: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
GA406/98/1375, projekt VaVNázev: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
VytisknoutZobrazeno: 20. 6. 2024 19:21