KOHOUTEK, Tomáš, Stanislav JEŽEK a Jan MAREŠ. Otázky vztahu stylu zvládání zátěže mladšími adolescenty a jejich sociální pozice ve školní třídě. Blatný, M., Vobořil, D., Květon, P., Jelínek, M., Sobotková, V. (eds.). In Sociální procesy a osobnost 2005. Brno: PsÚ AV ČR, 2006, s. 185-197, 12 s. ISBN 80-86174-09-3. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{709573, author = {Kohoutek, Tomáš and Ježek, Stanislav and Mareš, Jan}, address = {Brno}, booktitle = {Sociální procesy a osobnost 2005}, keywords = {coping; coping strategies; clasroom; social statutus}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {80-86174-09-3}, pages = {185-197}, publisher = {PsÚ AV ČR}, title = {Otázky vztahu stylu zvládání zátěže mladšími adolescenty a jejich sociální pozice ve školní třídě}, year = {2006} }
TY - JOUR ID - 709573 AU - Kohoutek, Tomáš - Ježek, Stanislav - Mareš, Jan PY - 2006 TI - Otázky vztahu stylu zvládání zátěže mladšími adolescenty a jejich sociální pozice ve školní třídě PB - PsÚ AV ČR CY - Brno SN - 8086174093 KW - coping KW - coping strategies KW - clasroom KW - social statutus N2 - Příspěvek pracuje s pilotní verzí dotazníku pro zjišťování struktury zvládání zátěže ve třech různých životních kontextech v rodině, ve škole a v kontaktu s vrstevníky. Metoda umožňuje identifikovat vztah mezi typem a mírou prožívaných problémů a stylem jejich zvládání. Formou předběžného sdělení seznamujeme i s porovnáním výsledků s další potenciálně významnou proměnnou sociální pozicí účastníka výzkumu ve školní třídě, zjišťovanou pomocí rozšířené verze metody SORAD. Závěrem se zabýváme možnostmi podrobnější konceptualizace zvládání zátěže s ohledem na sociální pozici jako aspekt jeho široce kontextuálního charakteru. ER -
KOHOUTEK, Tomáš, Stanislav JEŽEK a Jan MAREŠ. Otázky vztahu stylu zvládání zátěže mladšími adolescenty a jejich sociální pozice ve školní třídě. Blatný, M., Vobořil, D., Květon, P., Jelínek, M., Sobotková, V. (eds.). In \textit{Sociální procesy a osobnost 2005}. Brno: PsÚ AV ČR, 2006, s.~185-197, 12 s. ISBN~80-86174-09-3.
|