D 2006

Souvislá pedagogická praxe jako příležitost pro přípravu studentů na výchovné činnosti třídního učitele

STŘELEC, Stanislav

Základní údaje

Originální název

Souvislá pedagogická praxe jako příležitost pro přípravu studentů na výchovné činnosti třídního učitele

Název anglicky

The continuous pedagogical practice as an oportunity for student’s preparation to a form teacher’s educational activites

Autoři

STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, FILOVÁ,H.; HAVEL, J. (eds.) Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích, od s. 143-145, 3 s. 2006

Nakladatel

MSD a KPd PdF MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/06:00018432

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-86633-67-5

Klíčová slova anglicky

a form teacher; form teachers competences; continuous pedagogical practice; preparation for educational activities; satisfying relations among education partners

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 1. 2007 11:14, doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá výchovnými činnostmi třídního učitele a možnostmi pro utváření jejich základů u studentů učitelství v rámci souvislých pedagogických praxí.

Anglicky

This paper deals with educational activities of a form teacher and the possibilities of creating their foundations at the students of education with a respect to continuos teachers practice.

Návaznosti

MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století