2006
Souvislá pedagogická praxe jako příležitost pro přípravu studentů na výchovné činnosti třídního učitele
STŘELEC, StanislavZákladní údaje
Originální název
Souvislá pedagogická praxe jako příležitost pro přípravu studentů na výchovné činnosti třídního učitele
Název anglicky
The continuous pedagogical practice as an oportunity for student’s preparation to a form teacher’s educational activites
Autoři
STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, FILOVÁ,H.; HAVEL, J. (eds.) Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích, od s. 143-145, 3 s. 2006
Nakladatel
MSD a KPd PdF MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00018432
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-86633-67-5
Klíčová slova anglicky
a form teacher; form teachers competences; continuous pedagogical practice; preparation for educational activities; satisfying relations among education partners
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 24. 1. 2007 11:14, doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.
V originále
Příspěvek se zabývá výchovnými činnostmi třídního učitele a možnostmi pro utváření jejich základů u studentů učitelství v rámci souvislých pedagogických praxí.
Anglicky
This paper deals with educational activities of a form teacher and the possibilities of creating their foundations at the students of education with a respect to continuos teachers practice.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|