STŘELEC, Stanislav. Souvislá pedagogická praxe jako příležitost pro přípravu studentů na výchovné činnosti třídního učitele (The continuous pedagogical practice as an oportunity for student’s preparation to a form teacher’s educational activites). In FILOVÁ,H.; HAVEL, J. (eds.) Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích. Brno: MSD a KPd PdF MU, 2006. p. 143-145. ISBN 80-86633-67-5.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Souvislá pedagogická praxe jako příležitost pro přípravu studentů na výchovné činnosti třídního učitele
Name (in English) The continuous pedagogical practice as an oportunity for student’s preparation to a form teacher’s educational activites
Authors STŘELEC, Stanislav (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Brno, FILOVÁ,H.; HAVEL, J. (eds.) Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích, p. 143-145, 3 pp. 2006.
Publisher MSD a KPd PdF MU
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/06:00018432
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-86633-67-5
Keywords in English a form teacher; form teachers competences; continuous pedagogical practice; preparation for educational activities; satisfying relations among education partners
Tags a form teacher, continuous pedagogical practice, form teachers competences, preparation for educational activities
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc., učo 211. Changed: 24/1/2007 11:14.
Abstract
Příspěvek se zabývá výchovnými činnostmi třídního učitele a možnostmi pro utváření jejich základů u studentů učitelství v rámci souvislých pedagogických praxí.
Abstract (in English)
This paper deals with educational activities of a form teacher and the possibilities of creating their foundations at the students of education with a respect to continuos teachers practice.
Links
MSM0021622421, plan (intention)Name: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Research Intents
PrintDisplayed: 17/10/2021 14:47