Metody analýzy komunikačních vazeb v podniku
ŠVANDOVÁ, Eva a Radoslav ŠKAPA. Metody analýzy komunikačních vazeb v podniku. In Nová teorie ekonomiky a managementu organizací. 1. vyd. Praha: VŠE, 2006, s. 767-777, 10 s. ISBN 80-245-1091-X. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Metody analýzy komunikačních vazeb v podniku |
Název česky | Metody analýzy komunikačních vazeb v podniku |
Název anglicky | Communication analysis methods |
Autoři | ŠVANDOVÁ, Eva a Radoslav ŠKAPA. |
Vydání | 1. vyd. Praha, Nová teorie ekonomiky a managementu organizací, od s. 767-777, 10 s. 2006. |
Nakladatel | VŠE |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Stať ve sborníku |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Ekonomicko-správní fakulta |
ISBN | 80-245-1091-X |
Klíčová slova anglicky | efficiency, valuation, costs, sales |
Štítky | efficiency, valuation, costs, sales |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 5. 5. 2011 16:16. |
Anotace |
---|
Analýza sítí je specializovanou metodou, která slouží k identifikaci klíčových aktérů v organizaci. Tito aktéři mají často velmi zásadní význam pro další rozvoj organizace. V příspěvku jsou uvedeny výsledky empirické analýzy neformálních vztahů, které byly vytvořeny v rámci manažerské simulační hry (MANAHRA) ve virtuálních podnicích. Na základě provedené analýzy jsme chtěli zjistit, zda se úspěšné podniky liší od neúspěšných podniků, a to právě ve struktuře neformální sítě vztahů. Přestože analýza proběhla na základě dat získaných v simulovaném prostředí, implikace mohou být důležité pro reálné prostředí. |
Anotace česky |
---|
Analýza sítí je specializovanou metodou, která slouží k identifikaci klíčových aktérů v organizaci. Tito aktéři mají často velmi zásadní význam pro další rozvoj organizace. V příspěvku jsou uvedeny výsledky empirické analýzy neformálních vztahů, které byly vytvořeny v rámci manažerské simulační hry (MANAHRA) ve virtuálních podnicích. Na základě provedené analýzy jsme chtěli zjistit, zda se úspěšné podniky liší od neúspěšných podniků, a to právě ve struktuře neformální sítě vztahů. Přestože analýza proběhla na základě dat získaných v simulovaném prostředí, implikace mohou být důležité pro reálné prostředí. |
Anotace anglicky |
---|
Network analysis is a specialized method, which can be helpful when identifying key-players of the organization. These players tend to occupy special position in the whole network of company's relationships (formal as well as informal). This article offers empirical analysis informal relations, which were created during the business gaming simulation (MANAHRA) in virtual companies. The text answers the question whether companies successful in this simulation game differ from the unsuccessful ones in terms of network structure. Even if the analysis is done in simulated environment, the implications can be relevant for real companies. |
VytisknoutZobrazeno: 18. 9. 2024 21:58