2007
Dramatická situace jako východisko pro reflexi s ohniskovou skupinou
COUFAL, M.Základní údaje
Originální název
Dramatická situace jako východisko pro reflexi s ohniskovou skupinou
Název anglicky
Dramatic Situation as Impulse to Reflection with Focused Group
Autoři
COUFAL, M.
Vydání
Hradec Králové, SOCIALIA 2006, od s. 493-498, 6 s. 2007
Nakladatel
GAUDEAMUS
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7041-741-6
Klíčová slova anglicky
focused group; interview; dramatics situation; pupil with special needs; dramatic conventions; reflection
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 19. 1. 2010 13:11, Mgr. Miroslav Coufal
V originále
Cílem je seznámit čtenáře s vyhodnocením výsledků práce s romskými žáky v dramatické výchově v rámci možností ŠVP jako součást výzkumného projektu. Procesem tematizace a objektivizace dramatických situací byli žáci vybrané skupiny aktivizování k reflexi získané zkušenosti. Na závěr se realizovalo polostrukturované interview s ohniskovou skupinou, jehož neúplný přepis je v etnografickém pojetí také součástí tohoto příspěvku.
Anglicky
The aim is introduce of readers to result of education work and outcomes of pupils with special needs exactly gypsy children in frame possibility of so-called school program like segment of implemented research project. Pupils was mobilize to reflection of gained experience through proces of detection of topic also through proces of suggestion of subjects within and for dramatics situations. Eventually was interview with focused group and no entire notes this contribution include as well.