D 2007

Dramatická situace jako východisko pro reflexi s ohniskovou skupinou

COUFAL, M.

Základní údaje

Originální název

Dramatická situace jako východisko pro reflexi s ohniskovou skupinou

Název anglicky

Dramatic Situation as Impulse to Reflection with Focused Group

Autoři

COUFAL, M.

Vydání

Hradec Králové, SOCIALIA 2006, od s. 493-498, 6 s. 2007

Nakladatel

GAUDEAMUS

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7041-741-6

Klíčová slova anglicky

focused group; interview; dramatics situation; pupil with special needs; dramatic conventions; reflection

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 19. 1. 2010 13:11, Mgr. Miroslav Coufal

Anotace

V originále

Cílem je seznámit čtenáře s vyhodnocením výsledků práce s romskými žáky v dramatické výchově v rámci možností ŠVP jako součást výzkumného projektu. Procesem tematizace a objektivizace dramatických situací byli žáci vybrané skupiny aktivizování k reflexi získané zkušenosti. Na závěr se realizovalo polostrukturované interview s ohniskovou skupinou, jehož neúplný přepis je v etnografickém pojetí také součástí tohoto příspěvku.

Anglicky

The aim is introduce of readers to result of education work and outcomes of pupils with special needs exactly gypsy children in frame possibility of so-called school program like segment of implemented research project. Pupils was mobilize to reflection of gained experience through proces of detection of topic also through proces of suggestion of subjects within and for dramatics situations. Eventually was interview with focused group and no entire notes this contribution include as well.