D 2006

Vstupní diagnostika a evaluace klimatu třídy pro výběr případů

COUFAL, M.

Základní údaje

Originální název

Vstupní diagnostika a evaluace klimatu třídy pro výběr případů

Název anglicky

Preliminary Diagnostics and evaluation of Climate of Class to Choice Cases

Autoři

COUFAL, M.

Vydání

Brno, Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik, od s. 15-23, 9 s. 2006

Nakladatel

MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-4163-3

Klíčová slova anglicky

setting up of research project; effect of Drama in Education; description of estate and progress of pupil's competence
Změněno: 19. 1. 2010 13:13, Mgr. Miroslav Coufal

Anotace

V originále

Cílem výzkumného sdělení je nejprve stručně představit záměr a nastavení výzkumu a dále informovat o prvních výsledcích v posloupnosti projektového plánu. Projekt mapuje možnosti a vliv dramatické výchovy na žáky vybrané třídy z pohledu dlouhodobého smíšeného výzkumu. Tematickým okruhem je vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním respektive žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Hlavní důraz je kladen na deskripci stavu a vývoje vzhledem k podporovaným kompetencím žáka. Induktivní přístup, který by vedl k zobecňujícím závěrům, zůstává stále otevřeným námětem a je podroben promýšlení a studiu.

Anglicky

The aim of this contribution is first briefly to introduce research project and his design. The project inquires possibilities and effect of Drama Education upon selected pupils from point of view longitudinal research with mixed methodology. Subject of this project is education pupils with special needs. Main emphasise is in description of estate as well of progress of pupil's competence. Current design is not definitive, it is means that still stay open in-process.