2006
Vstupní diagnostika a evaluace klimatu třídy pro výběr případů
COUFAL, M.Základní údaje
Originální název
Vstupní diagnostika a evaluace klimatu třídy pro výběr případů
Název anglicky
Preliminary Diagnostics and evaluation of Climate of Class to Choice Cases
Autoři
COUFAL, M.
Vydání
Brno, Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik, od s. 15-23, 9 s. 2006
Nakladatel
MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-4163-3
Klíčová slova anglicky
setting up of research project; effect of Drama in Education; description of estate and progress of pupil's competence
Změněno: 19. 1. 2010 13:13, Mgr. Miroslav Coufal
V originále
Cílem výzkumného sdělení je nejprve stručně představit záměr a nastavení výzkumu a dále informovat o prvních výsledcích v posloupnosti projektového plánu. Projekt mapuje možnosti a vliv dramatické výchovy na žáky vybrané třídy z pohledu dlouhodobého smíšeného výzkumu. Tematickým okruhem je vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním respektive žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Hlavní důraz je kladen na deskripci stavu a vývoje vzhledem k podporovaným kompetencím žáka. Induktivní přístup, který by vedl k zobecňujícím závěrům, zůstává stále otevřeným námětem a je podroben promýšlení a studiu.
Anglicky
The aim of this contribution is first briefly to introduce research project and his design. The project inquires possibilities and effect of Drama Education upon selected pupils from point of view longitudinal research with mixed methodology. Subject of this project is education pupils with special needs. Main emphasise is in description of estate as well of progress of pupil's competence. Current design is not definitive, it is means that still stay open in-process.