HORKÁ, Taťjana. Mezioborový přístup k problematice poruch chování v rámci vzdělávacího centra ACPS-případová studie. 2006.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mezioborový přístup k problematice poruch chování v rámci vzdělávacího centra ACPS-případová studie
Název česky Mezioborový přístup k problematice poruch chování v rámci vzdělávacího centra ACPS-případová studie
Název anglicky Interdisciplinar approach to problems of difficulties of behavioral in the context of educational center ACPS - case-study
Autoři HORKÁ, Taťjana (203 Česká republika, garant).
Vydání 2006.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/06:00031887
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky case-study; disorder; behavioral; ACPS
Štítky ACPS, behavioral, case-study, disorder
Změnil Změnil: PhDr. Pavel Humpolíček, Ph.D., učo 11191. Změněno: 29. 6. 2009 11:58.
Anotace
Na případu chlapce, který navštěvuje již čtvrté předškolní zařízení (s rizikem vyloučení z MŠ) a má problémy s hyperaktivitou a chováním, prezentuji činnost Akademického centra poradenství a supervize (ACPS). ACPS vzniklo při FF MU a sdružuje dvě centra, Klinicko-poradenské centrum (KPC) a Sociálně pedagogické centrum (SPC). Při řešení tohoto případu se podařilo propojit činnost KPC a SPC. Matka společně se synem kontaktovala KPC, kde proběhla čtyři rodinná sezení. SPC poskytlo pro chlapce osobního asistenta, který zmapoval situaci v kmenové mateřské školce. Výsledkem byla následná spolupráce rodiny (zde zastoupená matkou a synem), mateřské školky a ACPS a ponechání dítěte ve stávajícím předškolním zařízení s možností eventuální integrace v MŠ.
Anotace anglicky
Interdisciplinar approach to problems of difficulties of behavioral in the context of educational center ACPS - case-study.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 22:38