J 2007

Internetové prezentace základních škol jako možný indikátor jejich vnitřního sociálního prostředí

MAREŠ, Jan a Josef LUKAS

Základní údaje

Originální název

Internetové prezentace základních škol jako možný indikátor jejich vnitřního sociálního prostředí

Název anglicky

School website as an idicator of the shool social environment

Autoři

MAREŠ, Jan (203 Česká republika) a Josef LUKAS (203 Česká republika, garant)

Vydání

Pedagogika, Praha, 2007, 0031-3815

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00021898

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

school; internet; school website; school webiste analysis; communication; school social climate

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 26. 11. 2008 20:19, PhDr. Josef Lukas, Ph.D.

Anotace

V originále

Výzkumná studie představuje výsledky analýzy 104 internetových prezentací českých základních škol na základě 20 formálních i obsahových kritérií. Internetová prezentace školy je zde představována jako nástroj komunikace školy s aktéry edukačního procesu i jako odraz vnitřního sociálního prostředí školy, tj. jako jeden z možných indikátorů sociálního klimatu školy.

Anglicky

A research study shows outputs of an anlaysis of 104 school web presentations (its design, structure, goals etc.). Results of our study shows a school web presentation as one of indicators of school climate.

Návaznosti

MSM0021622406, záměr
Název: Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti