D 2006

When Should Children Start Learning a Foreign Language in Czech Context

PURDJAKOVÁ, Šárka

Základní údaje

Originální název

When Should Children Start Learning a Foreign Language in Czech Context

Název česky

Kdy je vhodné začít s výukou cizího jazyka u dětí v českém kontextu

Autoři

PURDJAKOVÁ, Šárka (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Brno, Foreign Language Acquisition at an Early Age, od s. 71-76, 6 s. 2006

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/06:00018502

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-4149-8

Klíčová slova anglicky

early foreign language learning; young learners;opinion survey

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 9. 2014 06:46, doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.

Anotace

V originále

This paper presents the results of an opinion survey. The author addressed various groups of teachers and identified their opinion on early language teaching and learning.

Česky

Příspěvek přináší výsledky průzkumu názorů na zařazení výuky cizího jazyka do kurikula základní školy.

Návaznosti

LC06046, projekt VaV
Název: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání