Je pedagogická praxe pro studenty angličtiny motivující?
HAVLÍČKOVÁ, Helena. Je pedagogická praxe pro studenty angličtiny motivující? In Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích. první. Brno: MSD a KPd PdF MU, 2006, s. 126-132, 6 s. ISBN 80-86633-67-5. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Je pedagogická praxe pro studenty angličtiny motivující? |
Název česky | Je pedagogická praxe pro studenty angličtiny motivující? |
Název anglicky | Is Teaching Practice Motivating for Students Studying English? |
Autoři | HAVLÍČKOVÁ, Helena (203 Česká republika, garant). |
Vydání | první. Brno, Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích, od s. 126-132, 6 s. 2006. |
Nakladatel | MSD a KPd PdF MU |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Stať ve sborníku |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/06:00016375 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 80-86633-67-5 |
Klíčová slova anglicky | evaluation ;teaching practice |
Štítky | evaluation, teaching practice |
Příznaky | Mezinárodní význam, Recenzováno |
Změnil | Změnila: PhDr. Helena Havlíčková, učo 2428. Změněno: 25. 6. 2007 18:26. |
Anotace |
---|
Příspěvek se zabývá rozporem mezi váhavou nabídkou pedagogické praxe ve studijních programech oboru angličtina a skutečnou poptávkou po angličtinářích na trhu práce. Hledá přijatelné řešení, které by bylo přínosem studentům i reálné situaci v našem vzdělávacím systému. |
Anotace anglicky |
---|
This paper aims to investigate the gap between the vague offer of teaching practice to English language students and the reality in our schools. The problem is discussed in the light of students, teachers and school demands. The paper tries to find the strategies coping with the conditions within the bounds of possibility. |
Návaznosti | |
---|---|
GA406/03/1349, projekt VaV | Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole |
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole |
VytisknoutZobrazeno: 11. 10. 2024 16:05