D 2006

Je pedagogická praxe pro studenty angličtiny motivující?

HAVLÍČKOVÁ, Helena

Základní údaje

Originální název

Je pedagogická praxe pro studenty angličtiny motivující?

Název česky

Je pedagogická praxe pro studenty angličtiny motivující?

Název anglicky

Is Teaching Practice Motivating for Students Studying English?

Autoři

HAVLÍČKOVÁ, Helena (203 Česká republika, garant)

Vydání

první. Brno, Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích, od s. 126-132, 6 s. 2006

Nakladatel

MSD a KPd PdF MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/06:00016375

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-86633-67-5

Klíčová slova anglicky

evaluation ;teaching practice

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 25. 6. 2007 18:26, PhDr. Helena Havlíčková

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá rozporem mezi váhavou nabídkou pedagogické praxe ve studijních programech oboru angličtina a skutečnou poptávkou po angličtinářích na trhu práce. Hledá přijatelné řešení, které by bylo přínosem studentům i reálné situaci v našem vzdělávacím systému.

Anglicky

This paper aims to investigate the gap between the vague offer of teaching practice to English language students and the reality in our schools. The problem is discussed in the light of students, teachers and school demands. The paper tries to find the strategies coping with the conditions within the bounds of possibility.

Návaznosti

GA406/03/1349, projekt VaV
Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole