2006
Je pedagogická praxe pro studenty angličtiny motivující?
HAVLÍČKOVÁ, HelenaZákladní údaje
Originální název
Je pedagogická praxe pro studenty angličtiny motivující?
Název česky
Je pedagogická praxe pro studenty angličtiny motivující?
Název anglicky
Is Teaching Practice Motivating for Students Studying English?
Autoři
HAVLÍČKOVÁ, Helena (203 Česká republika, garant)
Vydání
první. Brno, Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích, od s. 126-132, 6 s. 2006
Nakladatel
MSD a KPd PdF MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00016375
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-86633-67-5
Klíčová slova anglicky
evaluation ;teaching practice
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 25. 6. 2007 18:26, PhDr. Helena Havlíčková
V originále
Příspěvek se zabývá rozporem mezi váhavou nabídkou pedagogické praxe ve studijních programech oboru angličtina a skutečnou poptávkou po angličtinářích na trhu práce. Hledá přijatelné řešení, které by bylo přínosem studentům i reálné situaci v našem vzdělávacím systému.
Anglicky
This paper aims to investigate the gap between the vague offer of teaching practice to English language students and the reality in our schools. The problem is discussed in the light of students, teachers and school demands. The paper tries to find the strategies coping with the conditions within the bounds of possibility.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaV |
|