REDLICHOVÁ, Jitka. Participace žáků v české škole z pohledu dospělých aktérů života škol: zpráva z pilotní studie. In Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu: Sborník anotací 14. konference České asociace pedagogického výzkumu. Plzeň: ZČU v Plzni, 2006, s. 25-25. ISBN 80-7043-483-X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Participace žáků v české škole z pohledu dospělých aktérů života škol: zpráva z pilotní studie
Autoři REDLICHOVÁ, Jitka.
Vydání Plzeň, Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu: Sborník anotací 14. konference České asociace pedagogického výzkumu, od s. 25-25, 1 s. 2006.
Nakladatel ZČU v Plzni
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-7043-483-X
Klíčová slova anglicky participace žáků; demokracie ve škole
Štítky demokracie ve škole, participace žáků
Změnil Změnila: Mgr. Jitka Vidláková, Ph.D., učo 40185. Změněno: 4. 2. 2007 12:35.
Anotace
Příspěvek prezentuje výsledky pilotní fáze výzkumu, zaměřeného na participaci žáků v procesech rozhodování z pohledu vedoucích pracovníků a učitelů základních škol. Cílem výzkumu, jehož součástí je prezentovaná pilotní studie, je přispět k zodpovězení především těchto otázek: Jaké poznatky mají vedoucí pracovníci škol a učitelé o participaci žáků?, Jaké mají představy a názory o jejích podobách, formách a funkci ve školním prostředí?, Jaké potřeby a překážky pociťují ve vztahu k participaci žáků? Studie byla uskutečněna na vybrané základní škole s využitím kombinace metod kvalitativního a kvantitativního výzkumu, jako jsou: rozhovor, analýza školní dokumentace, panelová diskuse, aj.
VytisknoutZobrazeno: 30. 5. 2024 01:04