MATUŠKOVÁ, Anna. Volební kampaň 2006: nástup politického marketingu do České republiky. In FOLTÝN, Tomáš, Dalibor ČALOUD, Vlastimil HAVLÍK a Anna MATUŠKOVÁ. Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006. 1. vyd. Brno: CDK, 2006, s. 26-41. Ediční řada ISPO FSS MU. ISBN 80-7325-108-6. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{713733, author = {Matušková, Anna and Foltýn, Tomáš and Čaloud, Dalibor and Havlík, Vlastimil and Matušková, Anna}, address = {Brno}, booktitle = {Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006}, edition = {1.}, keywords = {elections; political marketing; Czech republic; case study}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {80-7325-108-6}, pages = {26-41}, publisher = {CDK}, title = {Volební kampaň 2006: nástup politického marketingu do České republiky}, year = {2006} }
TY - CHAP ID - 713733 AU - Matušková, Anna - Foltýn, Tomáš - Čaloud, Dalibor - Havlík, Vlastimil - Matušková, Anna PY - 2006 TI - Volební kampaň 2006: nástup politického marketingu do České republiky VL - Ediční řada ISPO FSS MU PB - CDK CY - Brno SN - 8073251086 KW - elections KW - political marketing KW - Czech republic KW - case study N2 - Text zkoumá volební strategie jednotlivých kandidujících formací ve volební kampani 2006. ER -
MATUŠKOVÁ, Anna. Volební kampaň 2006: nástup politického marketingu do České republiky. In FOLTÝN, Tomáš, Dalibor ČALOUD, Vlastimil HAVLÍK a Anna MATUŠKOVÁ. \textit{Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006}. 1. vyd. Brno: CDK, 2006, s.~26-41. Ediční řada ISPO FSS MU. ISBN~80-7325-108-6.
|