C 2006

Volební kampaň 2006: nástup politického marketingu do České republiky

MATUŠKOVÁ, Anna

Základní údaje

Originální název

Volební kampaň 2006: nástup politického marketingu do České republiky

Název česky

Volební kampaň 2006: nástup politického marketingu do České republiky

Název anglicky

Electoral Campaign 2006: the emergence of the political marketing in the Czech Republic

Autoři

MATUŠKOVÁ, Anna (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006, od s. 26-41, 16 s. Ediční řada ISPO FSS MU, 2006

Nakladatel

CDK

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50601 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14230/06:00025600

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

ISBN

80-7325-108-6

Klíčová slova anglicky

elections; political marketing; Czech republic; case study

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 2. 3. 2009 17:30, Mgr. Anna Shavit, Ph.D.

Anotace

V originále

Text zkoumá volební strategie jednotlivých kandidujících formací ve volební kampani 2006.

Anglicky

The text examines the electoral strategies of the polical parties in the Elections 2006.

Návaznosti

MSM0021622407, záměr
Název: Politické strany a reprezentace zájmů v soudobých evropských demokraciích
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Politické strany a reprezentace zájmů v soudobých evropských demokraciích