2006
Volební kampaň 2006: nástup politického marketingu do České republiky
MATUŠKOVÁ, AnnaZákladní údaje
Originální název
Volební kampaň 2006: nástup politického marketingu do České republiky
Název česky
Volební kampaň 2006: nástup politického marketingu do České republiky
Název anglicky
Electoral Campaign 2006: the emergence of the political marketing in the Czech Republic
Autoři
MATUŠKOVÁ, Anna (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006, od s. 26-41, 16 s. Ediční řada ISPO FSS MU, 2006
Nakladatel
CDK
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50601 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14230/06:00025600
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
ISBN
80-7325-108-6
Klíčová slova anglicky
elections; political marketing; Czech republic; case study
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 2. 3. 2009 17:30, Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
V originále
Text zkoumá volební strategie jednotlivých kandidujících formací ve volební kampani 2006.
Anglicky
The text examines the electoral strategies of the polical parties in the Elections 2006.
Návaznosti
MSM0021622407, záměr |
|