2007
Umí se žáci na konci základního vzdělávání učit cizí jazyk? Evaluace kompetence k učení ve vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace
VLČKOVÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
Umí se žáci na konci základního vzdělávání učit cizí jazyk? Evaluace kompetence k učení ve vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace
Název anglicky
Can the pupils at the end of compulsory education learn foreign language? Assessment of the competency to learning in the subject area of (foreign) language and language communication
Autoři
VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant)
Vydání
Komenský, Brno, PdF MU, 2007, 0323-0449
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00021965
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
foreign language; second language; learning; inidvidual differencies; learning strategies; assessment; compulsory education; key competence; lower secondary education
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 9. 3. 2007 15:58, doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
V originále
Popularizovaná zpráva z výzkumu popisuje používání strategií učení cizímu jazyku (zejména nagličtině) 2384 žáků 9. tříd ZŠ v ČR. Největší problémy byly zjištěny v oblasti mnemotechnik a paměťových strategií.
Anglicky
The research report describes the using of foreign language learning strategies (befor all English as a foreign language) of 2384 pupils at the end of the compulsory education in the Czech Republic (end of the lower secondary education).
Návaznosti
LC06046, projekt VaV |
|