J 2007

Umí se žáci na konci základního vzdělávání učit cizí jazyk? Evaluace kompetence k učení ve vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace

VLČKOVÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Umí se žáci na konci základního vzdělávání učit cizí jazyk? Evaluace kompetence k učení ve vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace

Název anglicky

Can the pupils at the end of compulsory education learn foreign language? Assessment of the competency to learning in the subject area of (foreign) language and language communication

Autoři

VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant)

Vydání

Komenský, Brno, PdF MU, 2007, 0323-0449

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00021965

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

foreign language; second language; learning; inidvidual differencies; learning strategies; assessment; compulsory education; key competence; lower secondary education

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 9. 3. 2007 15:58, doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.

Anotace

V originále

Popularizovaná zpráva z výzkumu popisuje používání strategií učení cizímu jazyku (zejména nagličtině) 2384 žáků 9. tříd ZŠ v ČR. Největší problémy byly zjištěny v oblasti mnemotechnik a paměťových strategií.

Anglicky

The research report describes the using of foreign language learning strategies (befor all English as a foreign language) of 2384 pupils at the end of the compulsory education in the Czech Republic (end of the lower secondary education).

Návaznosti

LC06046, projekt VaV
Název: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání