D 2007

Transformace české školy ve vztahu k jedincům se sociálním znevýhodněním a specifickými potřebami

ČECH, Tomáš

Základní údaje

Originální název

Transformace české školy ve vztahu k jedincům se sociálním znevýhodněním a specifickými potřebami

Název česky

Transformace české školy ve vztahu k jedincům se sociálním znevýhodněním a specifickými potřebami

Název anglicky

Transformation of the Czech school and the approach to children with special needs

Autoři

ČECH, Tomáš

Vydání

Olomouc, VAŠŤATKOVÁ, J.; LOUKOTOVÁ, V. (ed.) Akční pole sociální práce anebo sociálně pedagogické otázky současnosti [CD-ROM], od s. 294-298, 5 s. 2007

Nakladatel

Univerzita Palackého

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-244-1665-6

Klíčová slova anglicky

Global educational program for elementary schools; socially disadvantaged child; social disadvantage; school; social school environment; special needs assitance; social educationalist

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 3. 4. 2007 16:50, doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá aktuálními otázkami odborné pomoci školy dětem ze sociálně znevýhodněného prostředí. Vymezuje možné podoby sociálního handicapu a nastiňuje komplexní řešení prostřednictvím uplatnění sociálního pedagoga v základních školách.

Anglicky

The article deals with actual problems of helping schools provide special needs assistance to children from socially disadvantaged environments. It contains information about a variety of social disadvantages and outlines employing social educationalist techniques as a solution to such problems in basic schools.

Návaznosti

MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století