2007
Transformace české školy ve vztahu k jedincům se sociálním znevýhodněním a specifickými potřebami
ČECH, TomášZákladní údaje
Originální název
Transformace české školy ve vztahu k jedincům se sociálním znevýhodněním a specifickými potřebami
Název česky
Transformace české školy ve vztahu k jedincům se sociálním znevýhodněním a specifickými potřebami
Název anglicky
Transformation of the Czech school and the approach to children with special needs
Autoři
ČECH, Tomáš
Vydání
Olomouc, VAŠŤATKOVÁ, J.; LOUKOTOVÁ, V. (ed.) Akční pole sociální práce anebo sociálně pedagogické otázky současnosti [CD-ROM], od s. 294-298, 5 s. 2007
Nakladatel
Univerzita Palackého
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-244-1665-6
Klíčová slova anglicky
Global educational program for elementary schools; socially disadvantaged child; social disadvantage; school; social school environment; special needs assitance; social educationalist
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 3. 4. 2007 16:50, doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zabývá aktuálními otázkami odborné pomoci školy dětem ze sociálně znevýhodněného prostředí. Vymezuje možné podoby sociálního handicapu a nastiňuje komplexní řešení prostřednictvím uplatnění sociálního pedagoga v základních školách.
Anglicky
The article deals with actual problems of helping schools provide special needs assistance to children from socially disadvantaged environments. It contains information about a variety of social disadvantages and outlines employing social educationalist techniques as a solution to such problems in basic schools.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|