Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{716581, author = {Vlčková, Kateřina}, article_location = {Praha}, article_number = {1}, keywords = {learning strategies - curriculum - key competencies - competency for learning - framework educational programme - school educational programme - elementary education - primary education - comprehensive secondary education - evaluation - assessment}, language = {cze}, issn = {1802-4637}, journal = {Orbis scholae}, title = {Strategie učení v kurikulu všeobecného vzdělávání}, url = {http://is.muni.cz/el/1441/jaro2004/SZ7BP_MET1/1129703/}, volume = {2}, year = {2007} }
TY - JOUR ID - 716581 AU - Vlčková, Kateřina PY - 2007 TI - Strategie učení v kurikulu všeobecného vzdělávání JF - Orbis scholae VL - 2 IS - 1 SP - 71-79 EP - 71-79 PB - Karolinum SN - 18024637 KW - learning strategies - curriculum - key competencies - competency for learning - framework educational programme - school educational programme - elementary education - primary education - comprehensive secondary education - evaluation - assessment UR - http://is.muni.cz/el/1441/jaro2004/SZ7BP_MET1/1129703/ N2 - Osvojení si vhodných strategií učení představuje jeden ze základních cílů základního a všeobecného vzdělávání. Tento cíl je stanoven v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání (2005) a v RVP pro gymnázia (2006) zejména v kompetenci k učení a měl by se odrazit také v cílech a evaluačních nástrojích stanovených ve školních vzdělávacích programech. Otázka, jak realizovat požadovanou evaluaci dosahování kompetencí je v současnosti aktuálním problémem, který škola vedle dalších aktuálních problémových úkolů také pociťuje. Některé strategie učení jsou společné všem či více vzdělávacím oblastem, jiné jsou specifické pro určité vzdělávací oblasti. Část evaluace může být tedy společná více vzdělávacím oblastem, jiná bude oborově či předmětově specifická. Příspěvek reflektuje problematiku strategií učení v kontextu současného výzkumu, teorie, diagnostické praxe a kurikulární reformy. ER -
VLČKOVÁ, Kateřina. Strategie učení v kurikulu všeobecného vzdělávání. \textit{Orbis scholae}. Praha: Karolinum, 2007, roč.~2, č.~1, s.~71-79. ISSN~1802-4637.
|