2007
Vliv používání e-materiálů a snížení kontaktní výuky na studijní úspěšnost. Evaluace e-materiálů a předmětu podporovaného e-learningovým prostředím is.muni (zpráva z výzkumu, evaluační případová studie)
VLČKOVÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
Vliv používání e-materiálů a snížení kontaktní výuky na studijní úspěšnost. Evaluace e-materiálů a předmětu podporovaného e-learningovým prostředím is.muni (zpráva z výzkumu, evaluační případová studie)
Název anglicky
Influence of the e-learning on the academic achievement (case study evaluation)
Autoři
VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Sco 2007. Sborník z konference SCO, Brno 30.-31.5.2007, od s. 1-6, 6 s. 2007
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00022042
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4296-4
Klíčová slova anglicky
E-learning; assessment; achievement; effectiveness; influence of e-learning; tertiary education; methodology of education; case study; evaluation research; applied research
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 2. 6. 2009 16:46, doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
V originále
S cílem zpřístupnit studentům jednoho z předmětů společného základu na Pedagogické fa-kultě Masarykovy univerzity studijní materiály a snížit kontaktní výuku, byly vytvořeny stu-dijní e-materiály. Příspěvek prezentuje výsledky evaluačního výzkumu, který popisuje, jak studenti e-materiály, e-prostředí a předmět hodnotili a klade si otázku, zda používání e-materiálů mělo vliv na úspěšnost ukončování předmětu (test). Výsledky ukazují, že lepšími prediktory úspěšnosti ukončování předmětu budou pravděpodobně jiné než v této evaluaci sledované proměnné, které vycházely z kontextu jednoduše pojatého e-learningu coby on-line studijních materiálů a prezentací přednášek.
Anglicky
Study e-materials have been created for one of the subjects in the common syllabus at the Masaryk-University in order to make them accessible to students, while decreasing the amount of direct teaching. This short evaluation report shows how students used the e-materials, what they thought of them and of the subject. Whether the using of the e-materials affected the final success (test) and how is discussed. It is concluded that other variables will probably be more accurate predictors of success than those used in our evaluation research. Ours were simple on-line materials and e-presentations of lectures.
Návaznosti
LC06046, projekt VaV |
|