HORKÁ, Hana. Koncepční polarity a komplementarity v ekologické výchově. In Environmentální výchova:nové cesty. první. Liberec: Technická univerzita, 2007, s. 10-15. ISBN 978-80-7372-164-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Koncepční polarity a komplementarity v ekologické výchově
Název anglicky Conceptual polarity and complementarity in environmental education
Autoři HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Liberec, Environmentální výchova:nové cesty, od s. 10-15, 6 s. 2007.
Nakladatel Technická univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00020227
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7372-164-0
Klíčová slova anglicky environmental education; conceptual polarity and complementarity; didactical dimension
Štítky conceptual polarity and complementarity, didactical dimension, environmental education
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 30. 4. 2007 23:07.
Anotace
Autorka analyzuje koncepční polarity a komplementarity v ekologické výchově a upozorňuje na jejich didaktickou dimenzi.
Anotace anglicky
The author analyses conceptual polarity and complementarity in environmental education and dwells upon its didactical dimension.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaVNázev: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 21. 5. 2024 20:46