2007
Tělesná výchova a zdraví pro 21. století (myšlenky, které by měly usměrňovat tvorbu školních vzdělávacích programů)
MUŽÍK, Vladislav a Vladimír SÜSSZákladní údaje
Originální název
Tělesná výchova a zdraví pro 21. století (myšlenky, které by měly usměrňovat tvorbu školních vzdělávacích programů)
Název anglicky
Physical Education and Health for the 21st Century (ideas which should guide the creation of school educational programmes)
Autoři
MUŽÍK, Vladislav a Vladimír SÜSS
Vydání
1. vydání. Brno, 97 s. 2007
Nakladatel
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4258-2
Klíčová slova česky
tělesná výchova; zdraví; výchova ke zdraví; rámcové vzdělávací programy; školní vzdělávací programy
Klíčová slova anglicky
physical education; health; health education; framework educational programmes; school educational programmes
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 18. 3. 2010 16:04, doc. PaedDr. Vladislav Mužík, CSc.
V originále
Monograficky pojatý sborník vybraných příspěvků se týká poslání školní tělesné výchovy, která je v nových rámcových vzdělávacích programech koncipována jako součást komplexnější výchovy ke zdraví. Aktuálním problémem škol je tvorba školních vzdělávacích programů. Ty by měly vycházet z rámcových vzdělávacích programů a uplatňovat deklarované požadavky v konkrétních podmínkách jednotlivých škol. Je ale nezbytné, aby se školní praxe opírala o teoretické poznatky, které by měla v oblasti tělesné výchovy obohatit i tato publikace. Vybrané příspěvky a konsensuální závěry se vztahují k řešení výzkumného záměru Škola a zdraví pro 21. století a k projektu FRVŠ Didaktická laboratoř.
Anglicky
The monographical collection of chosen papers deals with the role of school physical education which is in new framework educational programmes outlined as a part of more complex health education. The current problem at schools is creation of school educational programmes. These programmes should be based on framework educational programmes and apply declared requests in concrete conditions of every single school. It is imperative that the school practice is based on theoretical knowledge which should be in the field of physical education enriched by this publication. The chosen papers and consensual results are connected with the research plan School and Health for the 21st Century and with the project of Higher Education Development Fund Didactic Laboratory.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|