2007
SOCIÁLNĚ-AFEKTIVNÍ DOMÉNA V PROFESIONÁLNÍ PŘÍPRAVĚ UČITELŮ
HORKÁ, HanaZákladní údaje
Originální název
SOCIÁLNĚ-AFEKTIVNÍ DOMÉNA V PROFESIONÁLNÍ PŘÍPRAVĚ UČITELŮ
Název anglicky
Social-affective domain in the teachers education
Autoři
HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant)
Vydání
první. Hradec Králové, Proměny vzdělávání, od s. 39-43, 5 s. 2007
Nakladatel
Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00020229
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7041-033-2
Klíčová slova anglicky
values; teaching goals in affective domain; emotionalisation of education; teachers education; theory of instruction of social-affective education
Změněno: 18. 6. 2009 13:12, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
V originále
Autorka se věnuje sociálně-afektivní doméně v profesionální přípravě učitelů. Na příkladu utváření vztahu dítěte k přírodě poukazuje na význam hodnotové dimenze vzdělávání a na potřebu profesní způsobilosti s ní pracovat.
Anglicky
Author focuses on social-affective domain in teachers professional preparation. Based on instance of a child-nature relationship formation, she points out on significance of dimension of value in education and she also advocates professional competence for collaborative work with it.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaV |
| ||
MSM0021622421, záměr |
|