D 2007

SOCIÁLNĚ-AFEKTIVNÍ DOMÉNA V PROFESIONÁLNÍ PŘÍPRAVĚ UČITELŮ

HORKÁ, Hana

Základní údaje

Originální název

SOCIÁLNĚ-AFEKTIVNÍ DOMÉNA V PROFESIONÁLNÍ PŘÍPRAVĚ UČITELŮ

Název anglicky

Social-affective domain in the teachers education

Autoři

HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant)

Vydání

první. Hradec Králové, Proměny vzdělávání, od s. 39-43, 5 s. 2007

Nakladatel

Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00020229

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7041-033-2

Klíčová slova anglicky

values; teaching goals in affective domain; emotionalisation of education; teachers education; theory of instruction of social-affective education
Změněno: 18. 6. 2009 13:12, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.

Anotace

V originále

Autorka se věnuje sociálně-afektivní doméně v profesionální přípravě učitelů. Na příkladu utváření vztahu dítěte k přírodě poukazuje na význam hodnotové dimenze vzdělávání a na potřebu profesní způsobilosti s ní pracovat.

Anglicky

Author focuses on social-affective domain in teachers professional preparation. Based on instance of a child-nature relationship formation, she points out on significance of dimension of value in education and she also advocates professional competence for collaborative work with it.

Návaznosti

GA406/03/1349, projekt VaV
Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století