LACINOVÁ, Lenka and Petra ŠKRDLÍKOVÁ. Jak můžeme pracovat s hyperaktivními dětmi (Doporučení pro práci s hyperaktivními dětmi) (How can we work with hyperactive children? (Reccomendation for work with hyperactive children)). Praha: Prevence, Občanské sdružení Život bez závislostí ve spolupráci s vydavatelstvím Coolish Press, 2007. Ročník 4, číslo 4, s. 8 - 11, ISSN 1214-8717.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Jak můžeme pracovat s hyperaktivními dětmi (Doporučení pro práci s hyperaktivními dětmi)
Name (in English) How can we work with hyperactive children? (Reccomendation for work with hyperactive children)
Authors LACINOVÁ, Lenka and Petra ŠKRDLÍKOVÁ.
Edition Praha, Ročník 4, číslo 4, s. 8 - 11, ISSN 1214-8717, 2007.
Publisher Prevence, Občanské sdružení Život bez závislostí ve spolupráci s vydavatelstvím Coolish Press
Other information
Original language Czech
Type of outcome Popularizing texts and activities
Field of Study 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Social Studies
Keywords in English ADHD; hyperactive children; school
Tags ADHD, hyperactive children, school
Changed by Changed by: doc. Mgr. Lenka Lacinová, Ph.D., učo 6087. Changed: 18/7/2010 19:43.
Abstract
Článek se věnuje popisu základních pravidel pro práci s hyperaktivními dětmi v rámci školního prostředí.
Abstract (in English)
The article is focused on basic rules for work with hyperactive children in school context.
Links
MSM0021622406, plan (intention)Name: Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Psychological and social characteristics of children, youth and families, development of the personality in the time of changes of modern society
PrintDisplayed: 4/5/2024 04:56