2007
Elektronické matematické testy v IS MU
PLCH, Roman a Silvie KURÁŇOVÁZákladní údaje
Originální název
Elektronické matematické testy v IS MU
Název anglicky
E-math tests in IS MU
Autoři
PLCH, Roman (203 Česká republika, garant) a Silvie KURÁŇOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
1. vydání. Brno, Sborník 4. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO2007, od s. 9-14, 6 s. 2007
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10101 Pure mathematics
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14310/07:00032064
Organizační jednotka
Přírodovědecká fakulta
ISBN
978-80-210-4296-4
Klíčová slova anglicky
mathematics; electronic tests
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 6. 6. 2008 12:32, RNDr. Roman Plch, Ph.D.
V originále
V podzimním semestru r. 2006 v rámci předmětu M3501 Matematická analýza 3 byly v informačním systému Masarykovy univerzity vytvořeny elektronické matematické testy (za podpory rozvojového projektu MU "E-learning v matematice"). Jejich hlavním cílem bylo podpořit samostudium studentů, nabídnout jim interaktivní sbírku příkladů a okamžitou zpětnou vazbu. Učiteli pak usnadnit práci s opravováním zápočtových písemek. V testech je v řadě případů využito ilustrační grafiky pro podporu geometrické představivosti studentů.
Anglicky
Authors describe the electronic tests implementation in the Information System of Masaryk University for the M3501 Calculus III course (Metric spaces and Calculus of several variables) in the autumn semester 2006. This project was supported by the MŠMT grant for supporting E-learning development at MU.
The main goal of these tests was to support self-studying and give students an interactive collection of examples with prompt feedback. For the teacher the great advantage is easy access to the results (without any work with the correction of these tests). Plenty of graphic examples are used in the tests to increase geometric imagination of students.
The main goal of these tests was to support self-studying and give students an interactive collection of examples with prompt feedback. For the teacher the great advantage is easy access to the results (without any work with the correction of these tests). Plenty of graphic examples are used in the tests to increase geometric imagination of students.