JARKOVSKÁ, Lucie. What counts in educational research? Quantitative and qualitative explanations of educational inequalities. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název What counts in educational research? Quantitative and qualitative explanations of educational inequalities.
Název česky Co se počítá ve výzkumech vzdělávání? Kvantitativní a kvalitativní explanace vzdělanostních nerovností.
Autoři JARKOVSKÁ, Lucie (203 Česká republika, garant).
Vydání 2007.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14230/07:00020281
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky methodology; educational research; educational inequalities; qulitative methods; quantitative methods
Štítky educational inequalities, educational research, Methodology, Quantitative Methods, qulitative methods
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: doc. Mgr. Lucie Jarkovská, Ph.D., učo 21642. Změněno: 7. 6. 2007 10:12.
Anotace
We believe that it is crucial to promote a critical dialogue between quantitative and qualitative methodological perspectives, its advantages and limitations. In our experience such discussions are rare. The workshop was based on discussion based on participant presentations and promoted reflexive accounts on the advantages and disadvantages of working with qualitative and quantitative methodologies and on the reasons of for their persistent (although undesirable) divide. The workshop was facilitated by two distinguished European speakers Francesca Gobbo (Torino University) and Sin Yin Cheung (Oxford Brookes University).
Anotace česky
Metodologický workshop pro mladé evropské vědce a vědkyně byl zaměřen na otázky kombinování kvalitativních akvantitativních přístupů ve výzkumech o vzdělanostních nerovnostech. Byly diskutovány epistemologické otázky možnosti či nemožnosti kombinování obou metod. Diskuse byly facilitovány dvěma význačnými evropskými výzkumnicemi, Francescou Gobbo (Torino University) aSin Yin Cheung (Oxford Brookes University).
Návaznosti
GA403/06/0067, projekt VaVNázev: Volba vzdělání a anticipace šancí na pracovním trhu z genderové perspektivy
Investor: Grantová agentura ČR, Volba vzdělání a anticipace šancí na pracovním trhu z genderové perspektivy
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 02:48