2007
What counts in educational research? Quantitative and qualitative explanations of educational inequalities.
JARKOVSKÁ, LucieZákladní údaje
Originální název
What counts in educational research? Quantitative and qualitative explanations of educational inequalities.
Název česky
Co se počítá ve výzkumech vzdělávání? Kvantitativní a kvalitativní explanace vzdělanostních nerovností.
Autoři
JARKOVSKÁ, Lucie (203 Česká republika, garant)
Vydání
2007
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14230/07:00020281
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky
methodology; educational research; educational inequalities; qulitative methods; quantitative methods
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 7. 6. 2007 10:12, doc. Mgr. Lucie Jarkovská, Ph.D.
V originále
We believe that it is crucial to promote a critical dialogue between quantitative and qualitative methodological perspectives, its advantages and limitations. In our experience such discussions are rare. The workshop was based on discussion based on participant presentations and promoted reflexive accounts on the advantages and disadvantages of working with qualitative and quantitative methodologies and on the reasons of for their persistent (although undesirable) divide. The workshop was facilitated by two distinguished European speakers Francesca Gobbo (Torino University) and Sin Yin Cheung (Oxford Brookes University).
Česky
Metodologický workshop pro mladé evropské vědce a vědkyně byl zaměřen na otázky kombinování kvalitativních akvantitativních přístupů ve výzkumech o vzdělanostních nerovnostech. Byly diskutovány epistemologické otázky možnosti či nemožnosti kombinování obou metod. Diskuse byly facilitovány dvěma význačnými evropskými výzkumnicemi, Francescou Gobbo (Torino University) aSin Yin Cheung (Oxford Brookes University).
Návaznosti
GA403/06/0067, projekt VaV |
|