J 2007

Teaching Writing Online: Using a Process-Genre Approach

COLLIER, Aaron Marc

Základní údaje

Originální název

Teaching Writing Online: Using a Process-Genre Approach

Název česky

Výuka písemného projevu on-line

Autoři

COLLIER, Aaron Marc (840 Spojené státy, garant)

Vydání

Romanian Journal of English Studies, Timisoara, Editura Universitatii de Vest, 2007, 1584-3734

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Rumunsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00032076

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

writing; english; e-learning
Změněno: 15. 6. 2007 22:00, Aaron Marc Collier, B.A.

Anotace

V originále

Recent approaches to teaching writing have emphasized creating active learners. The Internet has created new opportunities to establish a decentralized teaching environment, with teachers as guides instead of as the only sources of information. This paper will briefly introduce the process genre approach and describe some ways to use the Internet to supplement, or even supplant, in-class instruction.

Česky

Různé přístupy k vyučování psanému projevu v poslední době zdůrazňují potřebu vytvářet tvořivé studenty. Nové možnosti poskytuje Internet, jmenovitě možnosti vytvoření prostředí decentralizovaného učebního prostředí s učiteli jako průvodci, nikoliv jako s jediným zdrojem informací. Příspěvek nastiňuje procesní přístupy k žánru a nabízí popis různých způsobů, jak využít Internetu v doplnění nebo dokonce nahrazení klasické výuky ve třídě.