COLLIER, Aaron Marc. Teaching Writing Online: Using a Process-Genre Approach. Romanian Journal of English Studies. Timisoara: Editura Universitatii de Vest, 2007, roč. 4/2007, No. 4, s. 273-282. ISSN 1584-3734.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Teaching Writing Online: Using a Process-Genre Approach
Název česky Výuka písemného projevu on-line
Autoři COLLIER, Aaron Marc (840 Spojené státy, garant).
Vydání Romanian Journal of English Studies, Timisoara, Editura Universitatii de Vest, 2007, 1584-3734.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Rumunsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00032076
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky writing; english; e-learning
Štítky e-learning, English, writing
Změnil Změnil: Aaron Marc Collier, B.A., učo 166043. Změněno: 15. 6. 2007 22:00.
Anotace
Recent approaches to teaching writing have emphasized creating active learners. The Internet has created new opportunities to establish a decentralized teaching environment, with teachers as guides instead of as the only sources of information. This paper will briefly introduce the process genre approach and describe some ways to use the Internet to supplement, or even supplant, in-class instruction.
Anotace česky
Různé přístupy k vyučování psanému projevu v poslední době zdůrazňují potřebu vytvářet tvořivé studenty. Nové možnosti poskytuje Internet, jmenovitě možnosti vytvoření prostředí decentralizovaného učebního prostředí s učiteli jako průvodci, nikoliv jako s jediným zdrojem informací. Příspěvek nastiňuje procesní přístupy k žánru a nabízí popis různých způsobů, jak využít Internetu v doplnění nebo dokonce nahrazení klasické výuky ve třídě.
VytisknoutZobrazeno: 12. 5. 2024 22:02