2007
Teaching Writing Online: Using a Process-Genre Approach
COLLIER, Aaron MarcZákladní údaje
Originální název
Teaching Writing Online: Using a Process-Genre Approach
Název česky
Výuka písemného projevu on-line
Autoři
COLLIER, Aaron Marc (840 Spojené státy, garant)
Vydání
Romanian Journal of English Studies, Timisoara, Editura Universitatii de Vest, 2007, 1584-3734
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Rumunsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00032076
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
writing; english; e-learning
Štítky
Změněno: 15. 6. 2007 22:00, Aaron Marc Collier, B.A.
V originále
Recent approaches to teaching writing have emphasized creating active learners. The Internet has created new opportunities to establish a decentralized teaching environment, with teachers as guides instead of as the only sources of information. This paper will briefly introduce the process genre approach and describe some ways to use the Internet to supplement, or even supplant, in-class instruction.
Česky
Různé přístupy k vyučování psanému projevu v poslední době zdůrazňují potřebu vytvářet tvořivé studenty. Nové možnosti poskytuje Internet, jmenovitě možnosti vytvoření prostředí decentralizovaného učebního prostředí s učiteli jako průvodci, nikoliv jako s jediným zdrojem informací. Příspěvek nastiňuje procesní přístupy k žánru a nabízí popis různých způsobů, jak využít Internetu v doplnění nebo dokonce nahrazení klasické výuky ve třídě.