2007
Strategie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení
VÍTKOVÁ, Marie a Miroslava BARTOŇOVÁZákladní údaje
Originální název
Strategie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení
Název česky
Strategie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení
Název anglicky
Strategies in education of pupils with special education needs and specific learning disorders
Autoři
VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant) a Miroslava BARTOŇOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Brno, 159 s. Edice pedagogické literatury, 2007
Nakladatel
Paido Brno
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00032100
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-140-9
Klíčová slova anglicky
strategies education of pupils with special education needs specific learning disorders
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 2. 2009 10:04, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
V originále
Kniha se zabývá problematikou vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Obsahuje kapitoly týkající se integrace a inkluze, speciálníhoškolství a charakterizuje kurikulární dokumenty. Dále řešíoblast vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, žáků se specifickými poruchami učení a žáků s mentálním postižením a souběžným postižením více vadami.
Anglicky
The book deals with the education of pupils with special educational needs. It contains chapters on the integration and inclusion, and is characterized speciálníhoškolství curricular documents. Furthermore řešíoblast education to socially disadvantaged pupils, pupils with specific learning disabilities and students with mental disabilities and multiple disabilities parallel defects.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|