B 2007

Strategie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení

VÍTKOVÁ, Marie a Miroslava BARTOŇOVÁ

Základní údaje

Originální název

Strategie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení

Název česky

Strategie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení

Název anglicky

Strategies in education of pupils with special education needs and specific learning disorders

Autoři

VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant) a Miroslava BARTOŇOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

1. vyd. Brno, 159 s. Edice pedagogické literatury, 2007

Nakladatel

Paido Brno

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00032100

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-140-9

Klíčová slova anglicky

strategies education of pupils with special education needs specific learning disorders

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 10. 2. 2009 10:04, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Anotace

V originále

Kniha se zabývá problematikou vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Obsahuje kapitoly týkající se integrace a inkluze, speciálníhoškolství a charakterizuje kurikulární dokumenty. Dále řešíoblast vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, žáků se specifickými poruchami učení a žáků s mentálním postižením a souběžným postižením více vadami.

Anglicky

The book deals with the education of pupils with special educational needs. It contains chapters on the integration and inclusion, and is characterized speciálníhoškolství curricular documents. Furthermore řešíoblast education to socially disadvantaged pupils, pupils with specific learning disabilities and students with mental disabilities and multiple disabilities parallel defects.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání