JUROVÁ, Michaela. Marketingová strategie a její vliv na výkonnost podniku (The marketing strategy and its influence on enterprise effeciency). In Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské finanční systémy 2007. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2007, p. 122-131. ISBN 978-80-210-4319-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketingová strategie a její vliv na výkonnost podniku
Name (in English) The marketing strategy and its influence on enterprise effeciency
Authors JUROVÁ, Michaela (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 1. vyd. Brno, Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské finanční systémy 2007, p. 122-131, 10 pp. 2007.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/07:00050774
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 978-80-210-4319-0
Keywords in English Marketing; marketing strategy; enterprise efficiency
Tags enterprise efficiency, marketing, marketing strategy
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Changed: 11/4/2012 15:24.
Abstract
Příspěvek představuje vývoj přístupů k náplni marketingu, zabývá se marketingovou strategií a jejím vlivem na výkonnost podniku.
Abstract (in English)
This article introduces the development of approaches to contain of the marketing, it deals with marketing strategy and its influence on enterprise efficiency.
PrintDisplayed: 21/5/2024 17:11