D 2007

Portfolio for Student Teachers of Languages and its use in teacher training programmes

VOJTKOVÁ, Naděžda

Základní údaje

Originální název

Portfolio for Student Teachers of Languages and its use in teacher training programmes

Název česky

Portfolio pro studenty učitelství cizích jazyků a jeho využití ve vzdělávacích programech

Autoři

VOJTKOVÁ, Naděžda (203 Česká republika, garant)

Vydání

Germany, Sborník z konference IAHE, září 2006, od s. 220 do 223, 294 s. 2007

Nakladatel

Schneider Verlag Hohengehre

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Německo

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00032153

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-3-8340-0285-3

Klíčová slova anglicky

portfolio; EPOSTL; reflection; selfassessment; ECML

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 15. 12. 2007 11:06, Mgr. Naděžda Vojtková

Anotace

V originále

The contribution looks at use of Portfolios generally and describes the specific portfolio for student teachers of languages which was designed by the team of experts in the ECML project and has been piloted at the English Department of the Faculty of Education, Masaryk University Brno.

Česky

Příspěvek se zamýšlí nad využitím portfolia v profesní přípravě učitelů a popisuje Evropské portfolio pro studenty učitelství cizích jazyků, které vzniklo jako výsledek projektu Evropského centra pro výuku cizích jazyků a bylo pilotováno na katedře anglického jazyka a literatury Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání