D 2007

Evropské portfolio pro studenty učitelství cizích jazyků

VOJTKOVÁ, Naděžda

Základní údaje

Originální název

Evropské portfolio pro studenty učitelství cizích jazyků

Název česky

Evropské portfolio pro studenty učitelství cizích jazyků

Název anglicky

European Portfolio for Student Teachers of Languages

Autoři

VOJTKOVÁ, Naděžda (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, Portfolio v cizojazyčném vyučování, od s. 42-46, 4 s. 2007

Nakladatel

KAJ PdF MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00032155

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4480-7

Klíčová slova anglicky

portfolio; student teachers of foreign languages; reflection; selfassessment; ECML; Council of Europe

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 15. 12. 2007 11:11, Mgr. Naděžda Vojtková

Anotace

V originále

Prezentace seznámí účastníky s profesním portfoliem pro budoucí učitele cizích jazyků, které vzniklo v rámci projektu Evropského centra moderních jazyků (ECML) ve Štýrském Hradci. Portfolio, jehož hlavním cílem je vést studenty k reflexi a sebehodnocení, se může stát výchozím bodem k výzkumné činnosti kateder vzdělávající učitele cizích jazyků, nabízí možnost vývoje programů vzdělávání učitelů v souladu s evropskými požadavky a ověření si účinnosti nových metod hodnocení a sebehodnocení v praxi.

Anglicky

The presentation introduces EPOSTL (European Portfolio for Student Teachers of Foreign Languages)which was created by a group of experts as a project of ECML and its possible uses in teacher training programmes. It also looks at the next part of the project which suggests further activities with the EPOSTL.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání