D 2007

Využití portfolia při závěrečných státních zkouškách na katedře anglického jazyka a literatury PDF MU v Brně

VOJTKOVÁ, Naděžda

Základní údaje

Originální název

Využití portfolia při závěrečných státních zkouškách na katedře anglického jazyka a literatury PDF MU v Brně

Název česky

Využití portfolia při závěrečných státních zkouškách na katedře anglického jazyka a literatury PDF MU v Brně

Název anglicky

Using portfolio at final state examinations at the English Department, Faculty of Education

Autoři

VOJTKOVÁ, Naděžda (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, Portfolio v cizojazyčném vyučování, od s. 63-70, 7 s. 2007

Nakladatel

KAJ PdF MU Brno

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00032156

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4480-7

Klíčová slova anglicky

portfolio; received knowledge; practical skills; reflection; assessment; final examination

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 15. 12. 2007 11:14, Mgr. Naděžda Vojtková

Anotace

V originále

Ve své prezentaci bych se chtěla věnovat důvodům, které vedly k zavedení portfolia při závěrečných zkouškách a způsobům jeho využití. Závěrečné zkoušky z didaktiky s využitím portfolia probíhají na katedře anglického jazyka již třetí rok a na základě zkušeností se měnil jak formát zkoušky, tak její hodnocení. Prezentace se zmíní o pozitivních stránkách portfolia, ale i o možných problémech.

Anglicky

The article looks at reasons and rationale of using portfolio at final state examinations. We have used portfolio for three years now and we have changed the format and criteria of assessment based on the experience we have gained. The positive and negative aspects are mentioned too.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání