2007
Využití portfolia při závěrečných státních zkouškách na katedře anglického jazyka a literatury PDF MU v Brně
VOJTKOVÁ, NaděždaZákladní údaje
Originální název
Využití portfolia při závěrečných státních zkouškách na katedře anglického jazyka a literatury PDF MU v Brně
Název česky
Využití portfolia při závěrečných státních zkouškách na katedře anglického jazyka a literatury PDF MU v Brně
Název anglicky
Using portfolio at final state examinations at the English Department, Faculty of Education
Autoři
VOJTKOVÁ, Naděžda (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, Portfolio v cizojazyčném vyučování, od s. 63-70, 7 s. 2007
Nakladatel
KAJ PdF MU Brno
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00032156
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4480-7
Klíčová slova anglicky
portfolio; received knowledge; practical skills; reflection; assessment; final examination
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 15. 12. 2007 11:14, Mgr. Naděžda Vojtková
V originále
Ve své prezentaci bych se chtěla věnovat důvodům, které vedly k zavedení portfolia při závěrečných zkouškách a způsobům jeho využití. Závěrečné zkoušky z didaktiky s využitím portfolia probíhají na katedře anglického jazyka již třetí rok a na základě zkušeností se měnil jak formát zkoušky, tak její hodnocení. Prezentace se zmíní o pozitivních stránkách portfolia, ale i o možných problémech.
Anglicky
The article looks at reasons and rationale of using portfolio at final state examinations. We have used portfolio for three years now and we have changed the format and criteria of assessment based on the experience we have gained. The positive and negative aspects are mentioned too.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|